Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Dalesze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności

Zamknij

17 - 28/06/2016

fot. mat. prasowe
Galeriafot. mat. prasowe
  • noish~[zamęt z umiarem] to performance, który próbuje być jedną rzeczą. Domaga się dyscypliny, aż do upadku. Uzmysłowione ciało filtruje przez siebie hałas, intensyfikując w przestrzeni rozpadanie się wszystkich swoich pojawień. Uczucie, że hałas to nie dźwięk, hałas to nie płacz; hałas widziany jako zabawa, działa jak bodziec i katalizator zmian. Nie ma ja, ja daje temu świadectwo. Taniec i muzyka przeplatają się, wszystko co widzę to wibracje powierzchni, nigdy samo jej pękanie.

    Spektakl noish~ [zamęt z umiarem] znalazł się w dwudziestce najciekawszych spektakli rekomendowanych przez sieć Aerowaves (Aerowaves Twenty 2015).

     

  • Koncept, taniec: Marysia Zimpel
    Muzyka: Bryan Eubanks
    Pierwsza interakcja we współpracy z Gerardem Lebikiem
    Przy wsparciu: cyklu PERFORMAT w Galerii Miejskiej „Arsenał” oraz Art Station Foundation by Grażyna Kulczyk
     

  • MARYSIA ZIMPEL – tancerka, choreografka. W swojej pracy czerpie z somatyki, i autobiograficznej abstrakcji. Jej prace to różne formy tworzenia intensywności. Rozwija język ruchowy, który umożliwia wielość cielesności.
    Jest autorką prac: „Working like a dog” (Imagetanz Festival 2011 w Teatrze BrutWien). What do you really miss? (SoloProject 2012, Poznań i Berlin 2013), s c a t t e r (FrivMove Zamek/CK Zamek, Poznań 2014), Trio “What do you really miss?”(3),2 (Art Station Foundation, Poznań 2015).
    Jako tancerka pracowała głównie z: Isabelle Schad, Rosalind Crisp i obecnie Kat Valastur.
    Studiowała taniec i choreografię w HZT, na UdK w Berlinie oraz kulturoznawstwo na UAM w Poznaniu. W 2009 roku otrzymała stypendium DanceWeb w Wiedniu. Praktyki somatyczne, jaki i „improwizacja choreograficzna” Rosalind Crisp, miały duży wpływ na jej podejście do tańca i choreografii.

    BRYAN EUBANKS jest amerykańskim muzykiem i kompozytorem. Komponuje elektryczne i akustyczne utwory dla małych ensembli, solowych instrumentów i oprogramowań; improwizuje w rozmaitych kolaboracjach; tworzy dźwiękowe instalacje i rozpowszechnia techniki dyfuzji używając akustycznej holografii. Od 2001 roku bierze udział w wielu projektach kolaboracyjnych i prezentuje swoją pracę na arenie międzynarodowej. Mieszkał i pracował w Portland i Nowym Jorku, obecnie jego siedzibą jest Berlin.